Jag är käääzz!

Men nu ska vi väl få lite ruljans nu när jag har NOTHING but time ;)


Jag är igång med allt igen! Flytten är klar, skolan är klar (för sommaren) och jag är färdig att börja tänka på mig själv igen! 
Gymmandet är igång igen också! I like it! Det ömmar i hela kroppen och jag mår så bra! I måndags blev det först en timmes promenad och sen styrkepass med min vän Ro och idag gick jag ner ensam och slog skiten ur en sandsäck, det tyckte jag var roligt ^^

Älskar min nya lägenhet, den ligger så himla bra till! Det är lagom långt att gå överallt och jag får loov att röra på mig, framförallt för att jag numer är för snål och för miljömedveten för att ta bussen när det är gångavstånd inom 10 min. (Det var jag inte förr, men då hade jag också busskort). 

Jag har dock inte riktigt bestämt mig för hur jag ska äta... ska jag räkna kalorier eller kanske köra LCHF? Kanske GI? Alltså ingen låter ju vettig i mina öron och jag vill inte köra cambridge under sommaren.. det är ju helt galet tråkigt!  Så vad gör man? Har ni några tips?

Jag shoppade loss lite igår och köpte nya träningskläder, ett hopprep och ett par alldeles egna boxhandskar, det tyckte jag var vääärt som fan! Det blir alltid lite roligare om man känner sig snygg på gymmet också!

En huvudtanke med dagen är denna "Fett? Fett snygg!"... jag vet inte riktigt varför men jag känner mig snygg idag, har till och med vågat mig ut i trädgården i bara bikini och solat!! :O Men sen gick solen i moln och det blev kallt!
Jag inspirerar mig själv med tidningar, igår fick jag en tränings- och fitnesstidning där jag handlade boxhandskarna och idag blev jag tvungen att köpa allt om hälsa :) Galet bra!
Tänkte jag åtminstone skulle börja föra någon form av matdagbok här.

(Jaaa jag har sagt det förr och det har misslyckats men bare with me!)
Idag:

1 st. Grapefrukt

4 st pannkakor med drottningsylt och keso

Till middag hoppas jag på att det blir lite fisk och potatis (crappy-doo jag glömde köpa min supergoda sås!!)
Isf blir det 1 laxfilé och ca 200g färskpotatis

och så ska jag få lite cashewnötter som jag köpt till filmen ikväll :)


Vad gör ni nu för tiden? Varför hör ni aldrig av er? Det var alldeles för länge sen vi sågs ;)

Är ni ens kvar? Ni som läste? Hallå?







Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gud va underbart allt låter, nu fick jag en liten push här :)

2010-06-17 @ 09:45:58
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0