Sociologi med socialpsykologisk inriktning

Jajjemen! Jag blev antagen och om ca 5½ timme ska jag gå på min första föreläsning.
Jag är full nu så om mina meningar och ord ser lite konstifa ut så är det därför. Jag L och bästaste Matilda tyckte att vi skulle fira... jag skulle bara dricka två såna mini flaskor med rött vin... det råkade bli lite mer och klockan råkade bli sent så jagt kommer säkert vara superpigg imorgon.. NOT
Tänkte bara dela med mig av att nu har det löst sig så på fredag blir det cambridge igen (vågar inte imorgon pga den alkohol konsumtion jag har haft idag).
haha! Nu ska jag sova!
Må gott det gör jag igen!

Kommentarer
Postat av: Jenny "Pentan"

GRATTIS till fyllekajan!! =) =)

2010-01-21 @ 08:09:42
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0