Så nu har jag tid!

Jag tänkte jag skulle dela med mig av min fetma till er och visa lite "före-bilder":
Profil:
Här ser man mitt vackra ärr också ;)

Framifrån:
Här ser man både ärret och min ASSNYGGA tatuering.. som inte är lika snygg sen jag gick upp i vikt.


Här är de Jeans jag vill komma i... notera.. mina BAGGYJEANS!! Galet att man kan gå upp så mycket i vikt...:
Inte baggy någonstans... Saknar att vara ashet i de där! Dom ska jag ha på mig på öland!
Dom var dessutom skitdyra! Dock är det inte mina dolce gabbana byxor, dom får jag inte upp över låren ens. Så det här är ett första mål!


Efterbilder på kroppen får ni inte förrän om ca 14½ veckor :) På jeansen får ni det förhoppningsvis mycket mer snart. Kanskeee 5-6 veckor? ;)
Och så bjuder jag på den här:
Kolla in superfinnen allan! Aha aha! Sexy as hell!


Nu ska jag göra lite annat. Ha så kul med min tjockhet i bilderna ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yes you are sexy as hell! :) Du, du har fan en midja, det skulle jag vilja ha, mitt fett är liksom ÖVERALLT haha!

2010-01-14 @ 11:58:06
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Jenny "Pentan"

Hej vad modig du är som lägger ut bilder!! Du är jättefin men ska bli ännu snyggare!! Lycka till med alla stumpan - kram =)

2010-01-14 @ 14:57:39
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: Jenny "Pentan"

P.s jag har finnen bengt på hakan så du är inte ensmam!!! Ha ha... =)

2010-01-14 @ 14:59:01
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0