Men GRRR HST @ MDH!

Jag blir så less! Idag hade akademin HELT stängt! Och öppnar inte förrän på torsdag. Min hemtenta ska alltså vara kompletterad och inlämnad senast klockan 10 på måndag... Det känns ju JÄTTEBRA att jag kommer få sitta hela helgen när jag hade lagt undan tid i veckan för att slippa göra det då. Jävla HST! Och så ringde jag till receptionen i västerås och frågade varför det var stängt "ja nej vi har dåligt om personal..." Ja men?! Om ni har dåligt om personal får ni väl fixa det?! Vi måste ju kunna få ut våra tentor! Jag försökte även få tag i ALLA mina lärare för att se om de kunde öppna så att jag bara kunde hämta ut tentan... inget svar!
De på infocenter frågade: "har du ringt västerås" Jag: "jaaa men vad ska de göra?! Jag kan ju inte åka dit och hämta tentan ändå, hade jag kunnat så skulle jag åka dit, dessutom sa de bara åt mig att prata med deras chef, men hon sitter också i västerås så hon kan ju inte heller göra något, hon kommer ju knappast åka hit för att släppa in mig?!"
infocenter: "nää men det är ju liksom den vägen du får gå" säger han med en sån där "det-förstår-du-väl-lilla-flicka-min...

GNNN!!
Sen gav han mig fel vägbeskrivning till min lärares kontor för jag hittade då INTE henne. Då sket jag i det och gick iväg på min promenad hem till brorsan för att hämta bilen.
Men hur kan de göra så? Hur kan de sätta ÄNNU mer stress i redan stressade studenters hjärtan? Vill de att vi ska dö i förtid?
Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra idag, eftersom jag hade tänkt ägna hela dagen åt pluggande. På torsdag har jag MASSOR att göra, så det blir fredag, lördag och söndag som jag får plugga... FAN VAD ROLIGT. Dessutom jobbar jag hela lördagen från 8 till 21... mycket tid till plugg.. även om vi inte har så mycket att göra så får jag ändå inte ro till plugg när jag sitter på jobbet och måste vara beredd att assistera mina brukare när som helst. 

Som jag sa till den väktare som gick in på hst och som jag bad hämta någon om det fanns någon  där inne: "när jag kommer på vem jag ska strypa..då.."
Jag ska nog städa lite, och tvätta. Matilda kanske skulle titta förbi sen. 

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är så jävla typiskt, vilken otur du har!!

2010-01-12 @ 19:08:46
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0