Känn pepp

Jag försöker...
Det blev inte riktigt sån detox som jag ville att det skulle bli. P.g.a att jag inte åt något vettigt igår så vaknade jag med en huvudvärk som inte gav med sig. Efter att jag hade försökt bli av med den några timmar bestämde jag mig för att äta lite, så jag kokade spaghetti och köttbullar.. vilket är ungefär vad jag har hemma nu. Sen poppade jag lite popcorn också. 
Men det kändes rätt okej. Varför jag ville göra en detox innan var ju för att snabbare bli av med sockerberoendet, men jag har iaf inte ätit något socker idag mer än det som var i maten och den äppeljuice jag drack till.

Börjar dock känna huvudvärken komma krypandes igen nu. 
Ska nog äta en sista middag också. 

Känner mig positiv inför imorgon. Jag har saker att göra hela veckan och det gör alltid de första dagarna lite enklare.
Ska även jobba i helgen och det käns exeptionellt bra eftersom helgerna är min stora dip! Har så lätt för att bli uttråkad då!
Invägning sker imorgon bitti. Jag kan ge er en spoiler om att jag har gått upp det mesta jag gick ner innan jul. Men det löser sig ju nu.
Den här gången SKA det gå! Utan problem! Utan stress!

Det fixar jag!
Godnatt med er! Och må gott!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska väga mig nu på morgonen, usch, är nervös!

2010-01-11 @ 06:34:55
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Jenny "Pentan"

STOR KRAM INFÖR STORA DAGEN!!!

2010-01-11 @ 08:14:46
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: Vela

Du kommer klara detta galant tjejen. Jag startar idag oxå o tillsammans är vi starka.

2010-01-11 @ 08:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0