I have a dream!

Det var -18 grader kallt idag...
När det är så kallt så blir det så här när man promenerar hem till mina föräldrar ifrån mig.

Nu skulle man ju kunna tro att jag bor i arvidsjaur eller någon annan nordlig svensk stad... eller varför inte Nordpolen? Men nu är det ju inte så utan jag bor ju bara 12 mil från sthlm... Dvs definitivt i den södra delen av sverige som inte är skåne. 

När det är så här kallt drömmer jag om blåa himlar och blåa hav. Jag vill ha minst 25 grader varmt och strålande solsken. Jag satt och tittade på en kompis bilder på facebook. Just nu är hon i Australien. Jag hatar henne litegrann. Bara lite förstås... ...... Nej jag hatar henne ganska mycket. Min avundsjuka är total! När ska JAG få åka utomlands och känna solen mot mitt ansikte. Jag vill också vara brun och gå runt i kläder som skyler alldeles för lite men det är okej för alla svettas och vill allra helst gå nakna men det är olagligt. 
Hon har dessutom skitsnygg kropp! Det vill jag också ha!
Fy faan!
Ja lite bitter är jag allt idag. Inte nog med att det är sånt här skitväder så måste jag ju plugga hela tiden också. 

En annan dröm jag har är pengar. Jag vill köpa en lägenhet. Iofs så går dessa under samma kategori för om jag hade haft pengar skulle jag ha åkt utomlands en miljon gånger om året! Minst!
Jag skulle köpa ett hus någonstans där de aldrig hört talas om vinter och snö. Där de tror att det går isbjörnar på gatorna i Sverige (det tror dom iofs uppenbarligen i Kanada?).

En tredje skulle väl vara ett jobb som underlättar ovanstående drömmar.

Den dröm som jag i alla fall ska börja uppfylla på riktigt på måndag är att sluta vara tjock! Jag ska bli smal! SMAL I SAY!!!
Nåja det var lite om mig och min bitterhet mot människor som har sånt som jag vill ha :)
Jag vill ha en bil också... och en extern hårddisk.. och en jäsugn...
Och så vill jag ha en coolare tv.. Nya kläder. En ny BH framförallt!
Och så vill jag ha nya tapeter.
Och så vill jag... Santa are you getting this?
*mummel mummel*

Må gott!!
(jag försöker iaf intala mig att det är bra att uppleva sån här kyla; Då lär man sig överleva)
Jag vill ha en ny vinterjacka också!

Kommentarer
Postat av: Jenny "Pentan"

Jäklar vad kallt det såg ut!! Men du verkar brutalt taggad - det gillar jag! Bra, nu är det dags för dig att uppfylla alla dina drömmar och mål. Och pengar rullar alltid in till slut... Men nu satsar vi på målet: SMAL!! JAG MED!!! =)

2010-01-07 @ 08:23:58
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0