God morgon dag 9

Efter att jag duschat och lyckats irritera mig på något annat än antagningen kändes allt lite bättre... om än väldigt lite. Jag bäddade rent och gjorde fint i sovrummet och då kändes det ännu lite bättre. Sen blev det inte bättre. Jag tror att jag under natten lyckades förtränga varför jag blivit irriterad från början och lyckades hoppas på en ny dag idag. 

När jag läste bästaste Jennys blogg idag blev jag inspirerad. Jag har lite sallad från igår kvar som jag ska äta till lunch idag men annars blir det cambridge känner jag! 

Vågen stod på 108,3 idag. Det känns okej med tanke på hur jag ätit de senaste dagarna och att jag säkert gått upp allting i vatten...




Håll tummarna för att jag får det där mailet som de lovade mig igår, idag. Det är kinda important!
Eller att de ringer och säger att allt är lugnt och att jag har mitt första kurstillfälle på torsdag! Det vore så jävla nice. Då kunde jag ringa till csn och säga "helluu, här är min studieförsäkran" och så kunde pengar rulla in på måndag.
Underbart!
Må gott idag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej underbara människa - hoppas att allt blir bra för dig i dag. Tänker på dig - kram!!

2010-01-19 @ 15:13:17
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: Jenny "Pentan"

Hur har det gått???

2010-01-20 @ 12:22:51
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0