God morgon dag 7 :)

Den förra som var "dag 7" skulle ju varit "dag 5".. det har sina brister att skriva tidigt på morgonen ^^

Igår gjorde jag något som man inte ska göra och ni ska inte följa mitt exempel, det är ingen bra idé, jag hoppade över lunch och middags shaken och så åkte jag hem till Matilda som hade födelsedagskalas efter jobbet. 
(avbryt: ooooh det är snobben på tv <<<<<<3!!) Matilda serverade smörgåstårta av bästa slag, kärleksmums-isch och havreflarn; MINA FAVORITER! Ja och vindruvor också.
MEN! Jag ville smaka på hennes smörgåstårta, så det blev lite sånt och en kärleksmums som jag ganska snart märkte var ALLDELES för mycket.. då mådde jag lite illa. Sen åt jag lite vindruvor.
Smörgåstårtan bestod mest av sallad, räkor lax och romröra. Men också majonnäs, cremé fraiche och grädde. Så det var väl kanske inte direkt nyttigt. Men det kunde absolut ha blivit mycket onyttigare på ett födelsedagskalas.

Sen gick vi ner på bishops och jag drack bara en pepsi maxx (urk) :)
Igår när jag stod på vågen hade jag inte gått ner någonting, och hade inte tid att blogga om det (jobb 8-21 och sen direkt hem till Matilda, hem snabbt och ge katterna mat och göra rent lådan och sen byta kläder och sen ner på krogen, hemma vid halv tre).
Men idag stannade vågen på 107,3  dvs -0,6 sen i förrgår och -4 kg totalt :) Imorgon är det en vecka, hoppas på 5 kg då ;)






Idag blir det plugg... kanske lite undanplockning. Men först ska jag titta på snobben ^^

Må gott hörrni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0