God morgon dag 7 *gääsp*

Idag hamnade vågen på 107,9 så nu är det -3,4 kg :) Min groda hoppar i ganska snabb fart framåt.







Jag gillar min pajhoppande groda ^^

Idag är jag seg , har sovit i nästan 12 timmar i streck och känner mig inte ett dugg pigg!
Men det är väl kanske inte så oväntat. Idag blir det lite plugg, en massa städning och så lite Matilda också. Som vanligt.
Tack till er som alltid ger respons på min blogg :) Luvs you long time! Betyder mycket! Speciellt när jag skriver inlägg som igår :)

Må gott denna fredag! Inget fredagsmys i form av godis och chips. Man ska inte lyssna på OLW.
:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh var du tvungen att påminna mig om OLW's fredagsmys!? ;) Va duktig du är gumman! Jag blir så peppad av dig!

Du, jag har försökt fixa en sån där "groda" ett antal gånger utan att lyckas, är jag dum i huvudet?

2010-01-15 @ 12:26:57
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0