God morgon dag 4 :)

Idag stannade vågen på 108,4 så -2,9 kg nu :) Det går bra nu :)




Idag är en speciell dag. För för ganska exakt 21 år sen satt Katarina och Pelle och var så lyckliga. "Pellerina" tänkte de, och ungefär så gick det till när Matilda Pellerina Albihn (hon har ett till mellannamn, men det är oviktigt bredvid Pellerina som faktiskt är hennes riktiga mellannamn) föddes.
Idag blir alltså min bästaste bästa vän 21 år. Det ska jag fira, senare. Hon blir så arg om jag vill fira nu.


Ja och så kan man ju fråga sig vad jag gör vaken så här tidigt? Helt riktigt: läkarbesök! Nääh inget fel på mig egentligen, men ska bara vara säker ;)

Sen ska jag HÄMTA TENTAN! Så nåde HST om de inte har öppet idag, då bryter jag mig in. Efter det ska jag åka med bilen till mina föräldrar och få skjuts hem, sen blir det psykologen, sista gången med honom idag... Känns lite motigt. Känns skönt att slippa ta tid till att gå dit, men samtidigt så har det ju varit rätt bra.
Men äh, jag klarar mig ju faktiskt själv nu. Annars har jag ju atarax hahaha. "Atarax - när du inte har råd med en psykolog". Min psykolog kostar nämligen 600/tim. jag betalar bara 100/tillfälle tack vare något avtal med landstinget. Nu ska det avtalet tas bort (ja för vad ska de dra ned på om inte psykiatrin och psykvården?!?!) och då har jag ju förstås inte råd att gå till honom mer. 
På min mottagning (mottagning syd) har de inga manliga psykologer. Som jag har förstått det har de inga psykologer alls utan bara kuratorer. Kuratorer är inte psykologer och bör inte jobba som det. Jag gillar inte min mottagning. 

Sen blir det väl att terrorisera Matilda och plugga lite.
Nu ska jag klappa på L :)

Må gott :)

Kommentarer
Postat av: Vela

Vad duktig du är o grattis till viktminskningen

2010-01-14 @ 09:15:15
Postat av: Sandra

Det går verkligen bra med din viktminskning, yay! Fan va härligt, du ger mig motivation :)

2010-01-14 @ 10:58:56
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: matilda

åh! tack finaste bästaste bästa vännen!

2010-01-14 @ 20:02:22
URL: http://pellerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0