God morgon dag 2 :)

Idag hamnade vågen på 109,7 så det är en viktminskning på 1,6 kg sen igår :) Det känns absolut mycket bra!





Det är jätteruggigt väder ute idag. Grått och disigt, men ändå -13 grader. Bävar inför att behöva gå ut för att hämta min hemtenta. *brr*

Igår och inatt har jag frusit maaassor, en av biverkningarna anser jag! Usch vad kallt det har varit! 
Första soppan blir inte förrän om två timmar, enda skälet till att jag är uppe är att jag var tvungen att ringa min veterinär och fråga vad det är för fel på min katt då han får "epileptiska anfall", han darrar och krampar när han sover, men inte som när han drömmer. Tydligen måste jag avmaska honom igen. Och så ville jag ju veta vad en kastrering kostar... Bah.. 695 spänn per katt! Jag minns när det inte kostade någonting. Men det måste bli gjort ganska snart...
Kanske får ta en åt gången, men det känns inte så snällt.
Nåja, det löser sig.
nu ska jag nog vila lite till.

Må gott :)

Kommentarer
Postat av: Jenny "Pentan"

Härligt bra jobbat!!

2010-01-12 @ 14:13:53
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0