God morgon dag 14 :)

Idag hamnade vågen på 106,8 :)  -0,9 sen igår, -4,5 sen 111.3 och -6,4 sen 113,2




Idag är en bra dag. Jag ska börja städa och fixa strax för vid 12 eller vid 17 kommer mina föräldrar och morföräldrar och ska sätta upp mitt vitrinskåp som min morfar har snickrat och svarvat åt mig :D Det står till och med mitt namn ingraverat på det! Självklart lägger jag upp en bild senare :)
Hur som helst så har kvinnorna i den här skaran en viss tendens att tycka att det är stökigt jämt här för att de alltid lyckas komma efter en stressig vecka då jag inte haft tid (som nu egentligen) men jag dammsög och städade köket igår så idag är det bara vardagsrummet, som det behöver plockas undan i, och sovrummet, där allt behövs göras egentlige, kvar.
Någon som vill ha en katt förresten? Min älskade lilla Haru bestämde sig för att kissa på mina vinterconverse i mocka....... -.-
Funderade på om jag skulle göra ny mocka av kattskinn. Men han var för snabb för mig ;)
Igår tog jag en promenad hem till föräldrarna och sen skjutsade mamma hem mig och då började jag städa. Och när jag tyckte att jag hade städat klart för kvällen satte jag mig i soffan och väntade på att Matildas biofilm skulle ta slut och kände mig allmänt.. ja tråkig för att jag satt hemma ensam en lördagkväll :/
Men sen kom Matilda och då kändes det bättre och vi satt och pratade till klockan två i morse. :)
Jag tycker om att hålla på med cambridge, speciellt när jag mår så här bra :) På torsdag är första yogapasset på länge. Men det ska bli underbart!
Dom har däremot tagit bort min t-box på tisdagar och satt dem varannan fredag istället. Det är ju inget bra :/ Hoppas det är min tränare också och inte den andra som fått en massa människor att spy :S Knappt så man vågar ju.
Men så har i alla fall bestämt mig för att skaffa YTTERLIGARE ett träningskort. På Gympozz. Dom har body balance och body jam och dom tycker jag väldigt mycket om. Dessutom kanske jag lyckas få med mig Matilda. Det är nämligen inte så dyrt att träna på gympozz. Jag som är landstingsanställd betalar bara 400 per termin och får träna hur mycket jag vill så det är nice.
Matilda behöver komma ut och svettas lite ;)

Nu är det nog dags för lite frukost. Vi får väl se om jag hinner med/orkar med en promenad idag ^^

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt - vad duktig du är!!!

2010-01-24 @ 11:00:11
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: Vela

Vad du är duktig. Snart är det 2siffrigt.

2010-01-24 @ 11:29:46
Postat av: Maria W

Vad kul, då kanske vi ses på Gympozz när jag är hemma från Skara :)

2010-01-24 @ 12:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0