God morgon dag 13 :)

Ååh jag hade en SÅ HIMLA mysig kväll igår :)

Idag stod vågen på 107,7 :) totalt -3,6 sen 111,3 kg den 11:e januari :)






och 5,5 kg sen 113,2 sen september någon gång ;)

Min dag igår var mysig :)  Först blev jag förvirrad på föreläsningen i sociologi och det är ju alltid mysigt att bli lite förvirrad! ;) Sen ringde jag mig älskade mormor och frågade om hon kanske kunde låna mig pengar till kurslitteraturen och det kunde hon. Så vi åkte till vårt stora köpcentrum, Tuna Park -.-, och gick in på akademibokhandeln men uppenbarligen har de slutat ta in kurslitteratur, nästan allt är beställningsvara *suck*. Nåja vi tog ett varv på tuna och tittade lite på rean. Min mormor är bara bäst :) När vi kom in på Lindex hittade jag såna jeanstights... I MIN STORLEK! Men de kostade massor.. (mycket för mig som inte har något) 299 kr.. Men mormor tyckte jag skulle prova dem. Så det gjorde jag. Då började min söta mormor komma in med långa tröjor som skulle passa till byxorna ^^ Underbara mormor! Det slutade med en super mysig, röd, stickad tröja och de svarta jeanstightsen :) Tightsen hade även bakfickor, det gillar jag :) Vi med lite större rumpor behöver det :)

Sen när jag kom hem utan kurslitteratur ;) gick jag ner på stan och mötte Matilda :) Vi tog en fika på världens bästa Smak och sen gick vi för att leta kurslitteratur. Men tydligen finns det inte någonstans längre utan är beställningsvara..? Då kan man ju lika bra beställa på nätet? Tillslut klev vi in på kulturbutik där jag beställde hem böckerna för en billig penning. Sen gick vi hem till mig för lite tedrickning och kjedjerökning ;) Sen kom hon på att hennes pappas band skulle spela på O´learys danskväll på kvällen så vi gjorde oss lite fina (jag med min röda fina tröja och tightsen förstås PLUS att jag satte i alla mina fina örhängen igen :)) och så fixade vi hår och smink och så begav vi oss. Vi mötte upp Matildas pappas flickvän där och så tittade vi på folk hela kvällen. Matilda och Elisabeth blev uppbjudna ett par gånger... fast jag tyckte nog att de som bjöd upp var läskiga som tuuusan så jag såg säkert inte så inbjudande ut för alla 40+ingar. Men vi hade såå himla roligt :) Jag drack en pepsi maxx och sen blev det vatten hela kvällen men damn! Det var så skönt att gå hem nykter både jag och Matilda.
Plus att jag fick bli arg på en gubbe som smetade på Matilda som den arga storasystern jag skulle vara om Matilda var min lillasyster. Jag tror till och med att jag hotade honom lite ^^ Jag gillar mig själv ibland ^^
Sen var det bara hem och sova :) En perfekt kväll och Matildas pappa spelade bra ^^
Idag skiner solen så det blir nog definitivt någon form av promenad idag, det blir fett. Tror jag ska se om min kära moder vill underhålla mig idag :)

Må gott hörni! Det gör jag ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilken mysig kväll du hade igår, blir lite avis. Själv satt jag hemma själv till 21, då kom sambon hem & vi kollade på inspelade Let's Dance, yay, eller inte!

Jag är grymt orolig för vägningen på måndag, känns som jag gått upp i vikt :S

2010-01-23 @ 13:54:23
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0