God förmiddag dag 12

Jag tänkte att det vore dumt att sluta räkna dagarna :)

Idag stod vågen på 108,7, men det blev en hel del mat igår. Idag är jag på´t igen och nu blir det cambridge för hela slanten fram till maj! Promise!
Känner mig taggad igen! Alla problem med skolan är löst och jag kan slappna av. Jag vet att csn kommer bli sent men jag har redan pratat med mamma om det och det löser sig. 

Är det så att jag inte har någonting att oroa mig över mer än att jag behöver be min mamma om ett lån på cambridgen också då den är slut typ när som helst... Inte alls bra!
Nåja :)
Ska snart åka iväg med min älskade mormor och köpa lite kurslitteratur :)

Må gott vänner!
OOOH btw nästa vecka börjar trääningen också ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0