Förlåt

Förlåt alla läsare, men jag måste:
Vad är du för en äcklig människa? Vi var vänner och jag såg inget fel i det, men ju fler gånger det händer desto mer undrar jag vad fan du är för något. Jag förlät dig till och med när du utfört det största sveket. Det är alltid synd om dig, men det verkar gå förbi dig att andra människor också har känslor. Även om du hävdar att du bryr dig så förstår du inte känslor. Du förstår inte ens dig själv och det är därför det är synd om dig. Du är socialt klumpig och säger ofta saker som inte passar sig till folk som du inte har någon rätt att tilltala på det sättet. Du förstår inte den sociala rangen, eller grejen med att låta någon prata klart innan man får säga sitt. Du förstår inte den sociala codexen om att vissa saker stannar mellan dig och mig. Du är så ensam där du står omringad av människor som antingen har slutat eller komma sluta lyssna på dig. Du är så ensam där du står och skriker varg en miljon gånger så ingen någonsin kommer lyssna när du ropar på hjälp då hans grå käftar äter upp din oskuld.
Tyvärr kan jag inte ens förmå mig att tycka synd om dig, för du är inte puckad, eller retarderad. Du förstår precis vad det är som händer. Jag har förklarat det för dig. Men uppenbarligen är du inte tillräckligt smart för att göra en förändring.
Det finns INGEN som behöver kontakta mig ang. det här. Känner du dig träffad så har du fått dig en tankeställare. Om inte så är det ju skönt för dig :)
Men jag har inget mer att säga angående det här. Oavsett vem "du" är.

Kommentarer
Postat av: Jenny "Pentan"

Oj vad är det som händer? Hoppas du mår bra - tänker på dig.

2010-01-10 @ 18:41:33
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0