Dag 19

Flera dagar av tappande av tag. Idag hamnade vågen på 107,5 som den gjort de senaste dagarna. Förhoppningsvis förändring imorgon. Det blir en dag av rökande, tvättande, och drickande av mina soppor. I min soffa. Orken tryter men jag känner att jag har inte tid att misslyckas med mig själv något mer! Det är nu eller aldrig och jag försöker fokusera på Öland i sommar. 

Svårt när man har har sig själv och någon mer att fokusera på imorgon. Det är en stor dag imorgon och jag är lite nervös. Men förhoppningsvis löser det något. Vi får säkert ut något bra av det.
Idag kommer man nog kunna kontakta mig hela dagen om man vill.
Gör det.. jag blir säkert glad då.
Må gott!

Kommentarer
Postat av: Vela

Gör klar dagen imorgon o sen kan du fokusera på dig själv o ditt mål. Man får vara lite ego för o lyckas gå ner i vikt, speciellt när man kör en bra men dyr metod. Du kan o tänk målbildsfokuserat

2010-01-29 @ 12:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0