Dag 16

Bah... 0,5 upp från igår... men får skylla mig själv då jag och Matilda beställde varsin rulle... nåja. 


I övrigt har jag en dålig dag idag på alla möjliga sätt och vis och vill egentligen bara be alla dra åt helvete, dra något gammalt över mig och äta choklad. Men jag måste tvätta mitt täcke... det har jag stor lust med idag. 
Jag har inte lust med något idag. 
Jag har inte lust med någon idag. 
Vill bara stänga av mobilen, datorn och allt jag kan bli kontaktad via och inte finnas till. 
Men min mamma blir så orolig då. 
Jag kanske bara ska låta hemtelefonen vara på så kan hon ringa på den. Bah.

Bah bah bah bah bah bah bah bah bah. 

Bah.
Vad var det vi pratade om; Irrationalitet? Mm just det!
Irriterad, frustrerad och nonchalerad.
En lite trevligare sida av mig:
Fuck you!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag var på hyfsat bra humör i morse, men efter powernapen jag tog så blev jag aparg :S

2010-01-26 @ 17:08:21
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Jenny "Pentan"

Hallå bruden - skulle inte du dyrt och heligt gå på bara soppor till maj?? Vad händer?? tappar du greppet?? Kan jag göra något?? Fuck you right back!! Ha ha... =) Kram

2010-01-27 @ 08:47:35
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0