Bara två dagar kvar!

Jag längtar verkligen! Måndag är min redemption mot min stackars kropp!
Denna gång ska jag göra det riktigt också! Jag ska komma i mina dolce gabbana jeans! Det har varit mitt mål hela tiden!
Det är strlk 36 på dem, typ turkisk strlk så nej de är inte äkta! Men de är snygga och jag har lovat min mamma och mig själv att jag en dag ska komma i dem! Så strlk 36 turkisk storlek kanske är strlk 32 i vanliga jeans storlekar. Om jag får bestämma ska de sitta löst också! 
Det vore SÅ himla coolt!
Det enda problemet jag har inför den här omgången är att jag som tidigare nämnt har lite problem med ekonomin. Men förhoppningsvis hjälper mina föräldrar mig med det. 
Jag måste få in någon form av rutin på helgerna också. Måste gå promenader eller någonting åt det håller. Mitt gym kommer lägga upp vårschemat v. 4. men jag vill ju veta nu så jag kan börja planera! Sånt är jätteviktigt för mig när jag ska göra sånt här.
Ja och så tänkte jag försöka förbereda er på att ni säkert kommer få några inlägg som liknar de inlägg jag gjorde innan jul. Det brukar vara så :)
Och så måste jag sluta tycka synd om mig själv. Det är inte synd om mig! Så det så!
Nu ska jag titta på lite tv. Solen lyser ute men det är kallt som tusan. Men tänkte försöka våga mig ut på en promenad sen. Sen ska vi ju tömma skafferiet ikväll och dricka mitt sista glas vin på 3, 4 eventuellt 5 månader.
Ut med det gamla, in med det nya!
Önska mig lycka till. Imorgon blir det en pre-detox!
Må gott!

Kommentarer
Postat av: nicole

jag ska också sluta med vin, och öl! tydligen jättejätteonyttigt fan.. bara ren sprit nu!

2010-01-09 @ 17:40:53
URL: http://tadetintepersonligt.blogspot.com
Postat av: Jenny

Lycka till snygging det här fixar du!!!!! Jag finns här när det känns tufft och annars oxå naturligtvis... =)

2010-01-09 @ 20:28:27
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: Sandra

Lycka till, det kommer att gå kanon!

2010-01-10 @ 14:17:06
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0