2009 med mig själv :)

Stal den här från Emmpi´s blogg
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började studera på högskola/univestitet. Och så var jag på reggaefestival. 
Dessutom körde jag bil till ställen jag aldrig kört till och så handlade jag alkohol i tyskland.. MASSOR av alkohol!

Höll du några av dina nyårslöften?
Yepp, jag gav inga nyårslöften i år heller ;)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, min kusin och min bästaste Linnéa :)

Dog någon som stod dig nära?
Nej, jag är lyckligt befriad från dödsfall!

Vilka länder besökte du?
Danmark och Tyskland, och Sverige förstås ;)

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Öland roots är givet att det blir 2010 också. 
Men annars.. nej. 

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Hm... neej jag har nog inga speciella. Fast i bakhuvudet säger dem att jag borde komma ihåg ett... jag får återkomma.

Vad var din största framgång 2009?
Hm... jag tror att det dels var att bita ihop under mitt ryggskott. Och dels att jag uppenbarligen lyckas med det här med att studera på högskolan.

Största misstaget?
Att försöka gå ner i vikt när ingenting i huvudet fungerar vilket resulterade i en förstörd kropp.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ryggskott, konstiga utslag, förkylningar.. klart jag har :)

Bästa köpet?
Oj.. haha. Jag tänker nog allvarligt säga att jag inte lägger ner så mycket intresse i mina inköp ;)

Vad spenderade du mest pengar på?
Mig själv... och cambridgekuren.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det är mycket som gör mig glad. Mina vänner lyckas alltid. Kan verka som ett klyschigt svar, men så är det :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Jaha.. eh... jag tror att jag kommer tänka på öland varje gång jag hör reggae :)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Varken eller.. men det har definitivt varit ett tufft och stressat år. Men man kan ju vara glad för det.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, lagat mat...

Vad önskar du att du gjort mindre?
Legat i soffan.... :S

Hur tillbringar du julen? 
Först med min släkt, sen med familj och så förstås med mina vänner :)

Blev du kär i år?
Nää, jag blev kär för länge sen ju :)

Blev du tillsammans med någon?
Nää :)

Favoritprogram på TV?
Det kommer nog vara samma varje år, simpsons.
Iofs gillar jag Big bang theory som årets nykomling :)

Bästa boken du läste i år?
Svinalängorna och medmänniskor :)

Största musikalista upptäckten?
Nä vet du vad ;)

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag är sämst på att minnas vad jag fick när :)

Något du önskade dig men inte fick?
En kameraväska, men det är okej :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag tror att jag hade familjen över på kaffe och sånt där :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Om jag hade skärpt mig och inte svikit mig själv så mycket.
Och att ha fått jobba mer...

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Jag tror jag har blivit lite mer boheme det här året hehe :)

Vad fick dig att må bra?
Min träning och all uppmuntran jag har fått av mina vänner. Det värmer. Och L´s mjuka, varma famn när världen känns kall och hård.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Nej :)

Vem saknade du?
Bella saknade jag nog mest under det här året.

De bästa nya människorna du träffade?
Hmm... Jättemånga på öland, men jag är ju sämst på namn:/
Overall var det ett bra år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0