Pluggdag :(

Och allt suger litegrann.. vädret, jag, mitt huvud, schenker, dom där *pekar*, ja typ allt.
Och varför skulle jag vilja komma på din "hejdå-fest"? Ge mig ett bra skäl?

Jag borde egentligen bara krypa tillbaka till det HÅL jag kom från idag.
För jag gillar inte någon idag.
Så är det.
Och jag har ingen som helst jävla lust att gå ner till skolan och hämta min underkända tenta. Kanske ska skjuta upp allting till imorgon och sitta ensam i mörkret och kjedjeröka i köket idag istället? Kanske försöka läsa lite och kanske inte vara alltför produktiv? Men jag borde plugga... I really should. Men jag kan ju börja med att läsa.

Och jag skiter faktiskt i dig idag. Jag är trött på att vänta på dig.




Annars då?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjejen du är bäst i alla lägen!! Hoppas du får en dag fylld med glädje och energi!!

2010-02-09 @ 12:04:33
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0