Aw!

Inatt har varit en underbar natt! Jag har sovit i min säng, utan byggplast eller kiss-lakan, med öppen dörr! Visst katterna har sprungit på mig, och de har låtit, men jag har sovit dryga sju timmar i sängen :) Och några timmar i soffan. 

Det är Tsukis sista dag på antibiotikan idag och jag kände att nej, nu ska jag släppa ut honom. Så jag tog av honom tratten och OJ! Där är kissen jag känner! Han hittade favoritbollen och så sprang han, hoppade både högt och lågt och bara rusade omkring och man riktigt såg hur skönt han tyckte det var att kunna röra sig ordentligt igen. Haru såg förskräckt ut men efter ett tag kom han igång han också. 

Efter gårdagens snöstorm är det idag skinande sol och man vill ju bara gå ut och slänga sig i den ca 0,5 m djupa pudersnön som ligger här utanför. 
En promenad blir det nog idag iaf!


Tankarna idag går till två av mina vänner. De har båda en pers framför sig. Jag önskar er all lycka! Ni vet var jag finns.
Må gott i solen :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skickar en kram i pudersnön!!

2010-02-21 @ 17:42:48
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0