Ah men fan dag 25 :(

Fan jag mådde ju så jävla bra när jag vaknade... Vågen stod på 106,7 igen och jag kände bara vilken bra dag det här blir. Sen har jag fått mail från skolan om mina resultat på introduktionstentan, och jag blev underkänd igen :( IGEN! Fan jag pluggade som ett helvete inför den och det kändes hur bra som helst när jag skrev den men uppenbarligen hjälper inte det!! Fy fan vad kass jag känner mig och jag förstår verkligen inte HUR jag kunde bli underkänd!! JAG FÖRSTÅR INTE!!
Och jag har ingen lust att göra den tentan igen! Jag vill verkligen inte! Den är så mycket ångest och det är så MYCKET som vi ska lära oss att det borde fan inte vara mänskligt på en introduktionskurs!
Det här förstörde troligtvis hela min dag och hela min helg och jag känner mig så sjukt jävla misslyckad på allt idag!
Fan :'(
Det är inte så här man vill starta morgonen :(

Kommentarer
Postat av: Sandra

MDH suger på så sätt, varenda liten grej ska vara rätt för att tentahelvetet ska bli godkänt. I hate it!

2010-02-04 @ 13:20:27
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0