Knys Jul :)

Min jul har varit hektisk så förlåt att jag inte uppdaterat så mycket.

Jag har skött min jul ganska bra om än inte så bra som jag hade tänkt att den skulle skötas. På Julafton blev det julbord och de onyttgaste ingredienserna av det som hamnade på min tallrik var nog köttbullarna och kavringen. Annars höll jag mig till fisken och de rena proteinerna. 

Till efterrätt åt de andra kakor och bakelser men jag tog två apelsiner och var väldigt nöjd med det. Årets julprojekt var dessutom mindre onyttigt godis som jag gjort själv och gav bort. Det var uppskattat och jag hade med mig en egen påse med lite för att slippa känna suget på aladdinasken. 

När vi kom hem från mormor och morfar kom dock den stora smällen. Jag var så glad och på så gott humör så jag och min bror och min manliga förälder drog i oss några glas och spelade biljard och beer-pong vilket slutade med att Knys mamma fick bädda ner Kny i gästsängen och att Kny mådde väldigt dåligt dagen efter. Men shit vad kul jag hade, jag bara gick runt och fnittrade ^^

Lördagen spenderades i soffan med dåligt mående och bakismat, men min bakismat bestod av persimon, mandariner, yooghurt och vinbladsdolma. Dvs ingen pizza! Jag är stolt över mig själv!

Har inte vägt mig på några dagar, lovar att göra det imorgon. Men det blir nog inte cambridge förrän efter nyår igen. Händer för mycket och jag känner att jag tränar lite på att lägga om min kost här nu. Och det känns som att jag klarar det. Frukt, torkad eller färsk, är det som åker in i kakhålet mest och jag kan leva med det. Och nötter men det känns också jävligt okej.

Kommer köra fler veckor cambridge in på det nya året istället för dessa veckor som jag missar nu, så antalet veckor på cambridge blir detsamma. :)

Hoppas ni haft en bra jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0