Galen träning

Efter natten som varit var jag inte direkt pigg, med tuunga steg gick jag till gymmet. Såå trött! Ingen lust alls! Den här gången var det tur att jag hade PT att träffa för annars hade jag inte gått dit, lovar! Jag ville sova hela dagen.

Nåväl, på gymmet och en celsius senare så kör jag och PT igång... axlar... yeay! Så jäävla tungt. Sen ben. Och sen mage. Jag är FETT trött nu! Och 1127 kcal brände jag gemensamt med gym och den korta promenaden hem. Allt på ca 1½ timme. Jag är nöjd. Och nu kan jag ta en powernap med gott samvete och se fram emot träningsvärk i både axlar, rygg och troligtvis mage.

Känn på den här då: Jag är starkare i magen än vad min PT är ^^

Känner mig snygg, stark, och awesome idag. Men trött ^^

Kommentarer
Postat av: Robine

Ååh vilken härlig känsla!!! You GO girl!!!

Vill också ha PT-tid. Vad kostar den du har?

Förresten... hur "perfekt" är pulsklockan egentligen rent kcalförbränningsmässigt? Ställer man in sina egna uppgifter och så? Funderar också på att köpa mig en ordentlig en.

2010-12-09 @ 16:58:21
URL: http://varstafeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0