Dag 65!

Efter en helg av sjuk förkylning är jag inte tip top riktigt än. Hostan är som vanligt det som håller i sig längst. Men jag jobbar på det.

Tillbaka på kur idag och nu blir det inget fusk på ett tag! Jag har tio dagar på mig att nå mitt mål. Vågen sa idag 96,4 kg eftersom jag har som regel att när jag är sjuk får jag äta och göra allt jag känner för. Dock har jag hållt mig till gottis som cashewnötter och torkad frukt. Hör och häpna, torkad frukt har absolut inte varit en favorit förut. Jag kan leva med att äta det! Man är ju liksom jävligt nöjd jävligt snabbt också! Samma sak med cashews, man äter inte så många sådana.

Men ja, 96,4 kg betyder +1,8 kg sedan dag 59.  Och det betyder även att jag ska försöka tappa 6,5 kg på 10 dagar? Ja alltså missförstå mig rätt jag ÄR dum nog att försöka, men vettig nog att inte bli besviken om jag misslyckas.

Idag är sista "sjukdagen" men första dagen på rent pulver av de dagar som återstår. Imorgon ska jag ut och röra på mig igen, idag blir det plugg dessvärre. En sjuklig KnY gör vad hon vill och hon vill inte plugga. Så det får den halvfriska KnY göra. 

På torsdag är det PT och det vore snällt av er att hålla tummarna för att min hosta är borta då så att jag kan gå och träna. Det skulle vara väldigt skönt att sitta med en ordentlig träningsvärk på julafton :)

Jag är iaf tillbaka. Så nu kan ni känna er säkra på ett blogginlägg om dagen igen :)


Här får ni en inspirerande bild på mig när jag hade tråkigt när jag var sjuk. Kolla så ynklig jag ser ut. Man kan ju se hur jag ligger där och knyr ^^


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så söt :)

2010-12-21 @ 18:07:32
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0