Dag 54 :)

Idag stannade vågen på 95,6 kg. En viktminskning sedan igår med 0,8 kg och en total på -16,1. Tacka fan för ett sånt stort minus! Jobbade hårt som fan igår! Fy rackarns vad trött jag var när jag kom hem. 

På kvällen kunde jag förstås inte somna bara. Gick och la mig i soffan. Har lättare att somna där av någon anledning...


Idag borde jag tvätta och jag borde plugga. Jag borde även städa lite... färga håret... epilera benen... ja men ni vet sånt där. Tvätta måste jag försöka hinna göra för jag måste ha träningskläderna rena. Och det vore bra om jag hann göra åtminstone en komplettering och en studieenhet till...
Nästa vecka blir det hårda tag!
Måste göra klart allt nästa vecka! Får nog kanske börja på söndag... :S


Så får vi hoppas att nucklet till lärare inte ber mig komplettera mer. Isch!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis gumman, du är grymt otroligt härligt duktig!!!!!!!!!!!!

2010-12-10 @ 13:56:05
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0