Dag 48

27 dagar kvar på min egna lilla utmaning ^^

Dagens vikt var 97,4. En viktminskning sedan igår med -0,7 kg. En total viktminskning med -14,3 kg. Bara 12 kg kvar till första mål ^^ Bara 7,4 till 90 ^^ Det fixar jag väl på 27 dagar? *nickar*


Igår skulle jag ha haft filmkväll med en tjejkompis, men hennes barnvakt blev sjuk så vi fick lov att ställa in. Istället hamnade jag på en helt galen tjejkväll med fyra mammor haha ^^ Jääklar vilket kackel det blev, så jäkla mysigt. Länge sen jag var med i en sån "tjejpanel" där alla vill säga sin åsikt om allt! I love it!

Ingen alkohol för mig men brudarna jag var med höjdes rösterna för varje glas ^^ Jag är ju sån där som inte dricker alkohol nu för tiden (haha tänka sig va? Jag?! Jag som supit skallen i bitar sen tidigt tonår?) så jag drack min cola light. Däremot tror jag att jag måste ge upp den. Mina ketoner gillar inte den. Och nu vill jag ju att det ska hända grejer. Ska experimentera lite och inte dricka någon lightprodukt och inte heller tugga överdrivna mängder tuggummi. Det har jag iofs inte gjort på länge nu. Orkar inte tugga längre. Nu gör jag det bara om jag känner att jag har kass smak i munnen.

Massa vatten på det förstås.

Idag är det lördag vilket är lika med vilodag, och jag känner att jag behöver vila idag. Min kropp är gaanska slut och jag har faktiskt lyckas ge mig själv en ganska gedigen träningsvärk från min egna lilla fysträning igår. Jag är nöjd. 

Jag ser blå himmel och tänker att en promenad nog inte skulle sitta fel.. men känner också att jag inte riktigt har ork att okynnesgå. Nej. Jag får faktiskt vila idag. Det är faktiskt min vilodag. När jag slutat med cambridge kommer detta även vara min ätardag då jag får äta precis vad jag vill och precis hur mycket jag vill.
Förutsatt att jag tränat som jag ska och ätit som jag ska resterande dagar av veckan.
Kramar till er alla! Om ni visste hur mycket jag uppskattar er! Kärlek och ljus!

Kommentarer
Postat av: levlycklig

-14.3 är superbra. Fan vad duktigt av dig.

2010-12-04 @ 14:11:07
URL: http://gladare.bloggo.nu
Postat av: Sara

Håller med levlycklig! Superbra!!!!!!!!!! :-D



Bra att du känner din kropp ang det där om lightdrycker. Jag kan inte dricka lightdeycker längre för jag känner av sötningsmedlet. Och det är jag faktiskt glad för nu när jag ska köra helfart! Jag slipper frestas. :-)

2010-12-04 @ 21:43:20
URL: http://sarasxtravaganzaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0