Dag 46 :)

Idag stod vågen på 98,4 kg så nu börjar jag vara på plats igen. 13.3 kg tappade, imorgon hoppas vi på ett ras under 98! :)


Nu ska jag reda ut ett litet missförstånd här ^^ När jag talar om att jag vill ha fler minuters träning så betyder ju inte det att jag tänker överträna. Vet att det är viktigt med vila :) Men åtminstone ett halvtimmes-pass per dag extra, räknat med lördag som min vilodag, det borde jag orka :) Lördagar tränar jag inte om det inte är något speciellt, det finns inga roliga pass då ändå ^^
Vi får se hur det blir :) Ikväll är det en timmes yoga i alla fall och den ska jag gå på. Imorgon står det bodypump på schemat men jag känner mig fortfarande inte helt redo för det faktiskt. Jag får se vad jag hittar på :)

Annars idag då? Jag är lite trött! Det är jobbigt att frysa hela tiden. Jag har tvättstugan idag. Intressant värre ;)
well i brist på annat att säga bjuder jag på en bild istället:


Jag vet inte varför, men Haru tycker att det är supermysigt att bita mig i näsan. 


God morgon till er alla ^^

Kommentarer
Postat av: Vladimir

Ouch, mitt kattmonster bits också, fast i ögonbrynet ibland

2010-12-06 @ 01:16:19
URL: http://bogodist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0