Verkligheten knackar på

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/1090649/knysnyaliv?claim=uvmms72r5f5">Följ min blogg med bloglovin</a>
Idag har varit en omtumlande dag. Min mormor åkte in på akuten för hon kände sig yr och hade väldigt högt blodtryck. Min mormor och morfar är väldigt viktiga för mig och för mig är de fortfarande unga och friska. Men det känns som att verkligheten har knackat mig på axeln idag och talat om för mig att de inte är så unga längre och att en så banal sak som högt blodtryck faktiskt kan vara en riktigt dålig grej...

Jag känner mig lite omtumlad i huvudet.
Jag var och fikade med en vän men jag kände att jag kanske inte var på helt rätt humör för det. Vill egentligen bara hem och krama om mig själv typ. 
Tur att jag blir omkramad av någon annan snart. 

Annars har idag inte handlat alls om viktnedgång eller cambridge då jag bara har haft annat i huvudet. Jag har ätit mina soppor och skött det som sig bör men det har inte varit så mycket mer än så.

Nu ska jag snart mysa ner mig med någon mysig och se på Män som hatar kvinnor. Det ska bli mys och spännande.



Må gott hörrni medan jag bejakar livet i från soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0