Till Emma

vad är det för dansmatta du har? ska köpa playstation3 snart till sambon i födelsedagspresent, och tänkte väl fixa ett "tränings" spel till mig själv också

Jo jag har spelet dancing stage supernova 2 till playstation 2. Vet inte om det finns något liknande till playstation 3 i sverige än dessvärre :/
Det var en fluga för några år sedan som varken kom eller slog i Sverige. Men som är väldigt stor i exempelvis japan. Vet att de säljer ut alla dansmattor och så till playstation 2 nu väldigt billigt överallt. 
Så kan nog tyvärr inte hjälpa dig :/

Min mage är HELT knas! Jeez! Det rumlar och river (!) i magen och toaletten och jag har varit kompisar hela dagen. Hm undrar om det kan ha att göra med helgen utekvällar, att det finns en massa toxider att få ut ur kroppen.. Kul är det inte iaf! Kan ju också vara allt te-drickande men det vägrar jag inse. 

Hoppas det är bättre imorgon när jag har föreläsning och grejer... uff!
Må gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0