Förslag nr ett ^^

Hejsan svejsan! Kul att du kommer med ett test! 
Linnea bad mig testa såna produkter som skall hjälpa till att göra huden fastare, med tanke på oss tjejer som vill gå ner mycket i vikt, ibland hänger ju inte huden med riktigt.

TYVÄRR kan jag inte göra detta test, ni får nog ha i åtanke att jag än så länge inte tjänar något på denna blogg (om jag gjorde det skulle vinsten absolut gå till att finansiera tester!!) och att jag just nu är fattig psykologi-student så jag har inte råd :(
MEN! Jag har tidigare provat Ldb:s Shape och har tyckt att den har fungerat bra. Dessvärre luktar den ganska illa. Vet dock inte om den finns att köpa längre :S
Dock enligt min läkare så ska man när man är ung inte ha några problem med att huden inte hänger med när man går ner i vikt, även om det kan ta lite tid för den om man går ner snabbt. DÄREMOT lets face it; Går man ner från 130 kg till 60 kg på kort tid kommer inte huden hänga med och då spelar det ingen roll hur ung du är eller hur mycket du smörjer dig med krämer eller knaprar naturpiller.
Jag kan iaf tipsa om att, överhuvudtaget när man ska gå ner i vikt snabbt, peela sig och smörja in sig ofta för att hjälpa hudens förnyelseprocess :) Det ska man göra ändå.. mest för att det faktiskt är bra för huden :)
Auramigränen släpper och jag ska nog ta en till smörgås! (yepp jag äter allt jag tycker är gott innan cambridgen börjar ;))
Kom gärna med fler förslag! Först kommer cambridgen i dietväg just nu iaf :) Kommer självklart rapportera dag för dag (eller så ofta jag har möjlighet till)
Må gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0