DDR

Idag fick jag (ÄNTLIGEN!) mitt paket med dancing stage supernova 2 och en dansmatta. Gav mig förstås på spelet på en gång och jag hade rätt! Vilken super träning! En halvtimme senare var jag helt SLUT och super svettig! Och det är ju superkul! Kunde ju kanske vara lite fler låtar på tyckte jag... men men, jag får köpa fler spel :)
Kan verkligen rekommendera denna träning om man som jag gillar arkadspel och tv-spel. Det känns som att det är något jag kommer göra en hel del framöver! 

Idag blir det psykologi boken som gäller. Har en hel del att läsa, och ligger visst lite efter men det blir bra :) Ska åka hem till föräldrarna strax och mata katter och plugga. Det blir nog mysigt.


Hoppas ni allihopa får en mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0