Dag 6 ^^

Jag känner mig lite rastlös idag. Jag har förstås egentligen en massa pluggande att göra men jag förmår mig inte riktigt att sätta mig med sånt en sån här vacker dag!

Gårdagen slutade med mys och det gillar jag. Vi såg "Män som hatar kvinnor", riiiktigt bra film faktiskt! Mormor mådde bra sen också och hade fått med sig piller mot blodtrycket och mamma sjuksyrra ska kolla hennes  blodtryck imorgon och sen ska hon och ta prover och sånt igen om en vecka. Det känns tryggt.
Gårdagen var faktiskt ganska händelselös förutom det. Jag och min fina vän fikade på Tuna Park som det stora köpcentrat här i stan så vackert heter. 
Det var mysigt men som jag skrev igår kände jag mig lite disträ och hängig. 

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. väntar på att en maskin tvätt ska bli klar här strax och senare ikväll blir det te-mys och Hummus-tillagande hos en annan vän (jag ska förstås inte äta). Meön däremellan då? Jag vill Åka till IKEA men jag har ju inga pengar... fast det är ganska kul att bara titta också :)

Har hört av mig till grannen så får väl se om han kanske vill hänga på och göra något kul. Man ska ju passa på medan man får låna bilen av föräldrarna ;)
Nåja, vi får väl se vad som händer och sker :)
Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0