Dag 5 ^^

Mycket riktigt jag är fortfarande positiv!
Har dock haft en tuff natt på soffan då jag legat och halvdrömt att det har kliat runt brösten och under armarna (det var där jag fick utslagen först förra gången). Men det verkar som att jag bara har rakat mig under armarna och att det är det som kliar. Men det var ingen trevlig natt. 

Gårdagen med skola och allt var rolig :) Men shiet jag börjar känna mig riktigt stressad inför tentan. Tur att jag har hela nästa vecka på mig att komma ifatt. Sen blev det ett besök till mamma och pappa där jag "åt lite lunch" tillsammans med dem. Visade mamma min blogg HEJ MAMMA!! och hon verkade tycka den var fin och bra :)
Den ska ju bli finare... men det kommer. Igår var jag ute och blev fotat av en kompis till hit.
Jag är inte alls så trevlig som jag ser ut där ;)
Men usch man ska inte fota sig själv så här.. mitt självförtroende är gaanska långt ner idag pga alla bilder på mig själv jag sett ur olika vinklar. Man förstår ju inte riktigt hur man ser ut när man inte sett på bilder. Och usch jag är sååå mycket tjockare än vad jag trodde jag var. Valkar både här och där.. usch, usch, USCH!
Men nu ska det ju bort :) Så jag får väl vara nöjd med det.

Nu är det snart dags för jobb så jag ska försöka vakna till lite till här.
Må gott :)

Kommentarer
Postat av: Jenny "Pentan"

Hej!! Gud vad fin du är gumman!!! :-)

2009-09-18 @ 09:58:31
Postat av: Anna

Sötis!

2009-09-19 @ 19:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0