Dag 15 ^^

Woho är rätt taggad idag! Har varit och vägt mig och nu har jag gått ner totalt 5,4 kg i vikt och 5,12 kg i rent fett :) Det känns jävligt bra faktiskt att nästan allt jag gått ner är i fett :)

Idag står det plugg och pilates på schemat! Hurra! Älskar att träna! Buuuh! Hatar att plugga, iaf just nu. Det här med tentor är inte riktigt min grej.
Nåja, det är väl lika bra att sätta igång här innan jag blir knasig och hittar något annat att göra (jo för det är viktigare att skriva ett blogginlägg först).
Hoppas ni mår gott! Det gör jag idag! Imorgon tänker jag må ännu bättre och nästa måndag tänker jag satsa på att ha gått ner mer än 10 kg totalt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänk om man kunde älska att träna :S

2009-09-28 @ 16:41:47
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Jenny "Pentan"

Shit grattis bruden!!!

2009-10-01 @ 16:28:34
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0