T-box och tenta

Uuuugh!! Shiet vilken jäävla träning jag var på igår.

När jag var yngre boxades jag och jag älskade det. Minns inte varför jag slutade men jag vill så gärna ta upp det men kan inte pga slitna knän nu. Men nu har jag hittat T-box passet på World Class! Precis som boxning fast utan all fys. träning och mer mitsar och boxning så. 
Jag trodde jag skulle dö minst 4 gånger och att jag skulle spy iaf 3. Tjejen som jag sparrade (stavning?) med skrattade och sa att den andra killen som också har det passet har fått många människor att spy... :O

Efter passet var jag helt slut och cyklade hem till föräldrarna för att vara lite snäll mot min kropp i bastun. Usch jag höll på att somna flera gånger där inne. Sen skulle jag ta ett glas vatten men.... armarna gick inte dit upp... jag fick bara upp armarna i ungefär axelhöjd sen kom de inte längre. Väldigt otäckt men väldigt coolt! Musklerna är fortfarande så där lite härligt darriga och jag känner verkligen att jag har jobbat med min kropp. 
Förvisso har mina knän tagit lite stryk av passet men det är det klart värt!
Om ett par timmar ska jag springa iväg på tenta och efter det ska jag försöka orka med en power walk. Sen ska jag sova sova sova!
Och imorgon är det ju yoga som vanligt!
Kolla vilka söta! Såna vill jag ha! Om inte annat så vill jag gärna ha ett par egna... de på gymmet luktar konstigt och sitter illa :S
Må gott!

Kommentarer
Postat av: Jenny "Pentan"

Bra jobbat bruden!! Låter som ett riktigt tufft pass =)

2009-10-28 @ 11:10:20
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0