Plugg plugg plugg

Förlåt mina kära läsare men just nu är det knapert om tid då mitt sociala liv verkar ta en hel del tid och skolan en MASSA tid. Den som kom på det här med tenta skulle jag vilja säga ett och annat till!

Gymet ska ju också ta tid men det har ju självklart blivit lidande den senaste veckan då det varit lite tungt, idag ska jag försöka få tag på ett nytt batteri till min våg (eventuellt köpa en ny våg eftersom den jag har verkar sluka batterier...) men det blir nog lite senare idag, först tandläkare och sen plugggruppen som missbrukar kaffe och cigg!
Btw, tack ni alla som stöttade och lämnade kommentarer eller kom fram till mig irl med en förstående blick. Det känns mycket bättre!
Paprika på morgonen idag och resterande av dagen blir ck :)
Imorgon ren kur :)

Kommentarer
Postat av: emma

det gör inget! gymmet framför bloggen bara! Tentor borde dö. det är min mening.

2009-10-20 @ 23:43:50
URL: http://sockiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0