En ny dag!

Okej, idag är det skärpning, dag ett igen och eftersom jag inte hann ta mig ner och köpa ett nytt batteri till min våg så ska jag försöka hinna med det idag istället.
Vad har vi mer på schemat då? Jo det är yoga som gäller ikväll, igår blev det gymmet med min klasskompis, det är bra att hon drar dit mig, funderar på att ta mig till gymmet en timme innan yogan och köra lite där innan och sen avsluta med yogan, det brukar kunna vara rätt skönt.

Jag vill simma! Varför vill ingen simma med mig? SIMMA! Ska försöka hinna med någon form av promenad idag också, tänkte att jag kanske skulle göra det efter yogan och gå en sväng hem till mina föräldrar, är det en bra idé?


Jaaa och så har jag druckit ett jättebra te idag så det tänker jag prata om. 
Det är mitt absoluta favoritmärke som kommit med detta underte! Yogi tea och deras "Forever young" smakar helt underbart och smaken av lakritsrot gör att sötsuget minskar.
Yogi Tea är ett organiskt te som de odlar under uppsikt i olika delar av världen. Dessutom får man ett litet visdomsord till varje påse te och en yoga-pose för varje paket, vilket jag tycker är mysigt ^^
De finns att köpa i alla hälsokostaffärer och vissa dagligvaruhandlar, på Ica Ekängen i Eskilstuna finns dem för er som bor här i staden!
Annars då?
Jag vill ha en ny våg egentligen. Kan ingen sponsra en fattig student?
Må gott och drick te!

Kommentarer
Postat av: Jenny "Pentan"

Hej powerpinglan!! Härligt att du är igång!! Sks kolla upp ditt te - finns på hälsokosten va!? Ge mig ditt kontonr så ska jag ge dig en ny våg!! :-)

Kram

2009-10-22 @ 14:35:51
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0