Dag 23

Jag har varit VÄRSTA duktig idag! Jag har möblerat om och städat en massa, slängt den där gamla teven som inte fungerade och gjort mig av med en massa annat skräp! Inte så städat just på den här bilden men då här ser det ut i mitt vardagsrum efter ommöbleringen :)
Jag är värsta nöjd!
Och inget fusk på hela dagen! Känner mig värsta nyttig!
OOOH jag har fått reda på värsta grejen! Cambridgekuren har kommit med en gröt med kanel och äppel smak! Underbart! Så nu går jag och väntar på att min konsulent ska köpa in den så att jag kan äta en riktig frukost! 

Vad mer idag? Jaa min kära Taru kom hit med ALL kurslitteratur jag behöver! hur gulligt är inte det då? Nu behöver jag inte tänka på det något mer iaf! 
Dessutom har snälla Hanna hjälpt mig gå och slänga allt skräp! Supernice! Fyra toast!

Usch jag är sjukt kissnödig hela tiden! Det är fan inget kul alltså! Och frusen som fan! Har nu mot kvällningen varit sugen på precis allt! Tror att mitt sockerberoende hatar mig. Men det kan den gott göra!
Nu var jag lite duktig igen och sorterade all min tvätt! Jo för jag har den del.. ni vet alla dom kläderna som man bara använder när det inte finns något annat... dom kläderna tar upp en massa plats och jag har en MASSA såna kläder! Nu är det dags att tvätta och sålla!
Skulle ha tagit mig till konsulenten idag men jag tänkte att jag nog väntar med det till jag kan köpa gröt också :)
Imorgon blir det gymet direkt efter skolan. Lättare att ta sig dit då :) Och så är det inte så mycket folk vid den tiden ^^ Det gillas alltid!
Sen ska jag hem och fortsätta med mina bestyr och rensa garderoben! vi får väl se hur det går med den där planeringen... det brukar inte riktigt bli som jag planerat heh ^^

Nåja nu ska jag sitta här och vänta på att tvätten blir klar och se om det finns något bra på teve. Btw så hittar jag inte min supermysiga jättevarma 2-pac shakur tröja... någon som sett den?
Anybody?
Må gott! ^^

Kommentarer
Postat av: jess

duktigt :)

2009-10-08 @ 10:51:00
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0