Under vädret..

Är nu hemkommen från core- och yogapass..... Ugg säger jag bara!
tydligen är jag inte alls redo för core än. Det var många övningar jag inte klarade av att göra alls och jag vet inte jag mådde inte helt bra under passet. Sen var det yoga direkt efter och det kändes inte heller riktigt bra, var yr och lite knasig så kanske är det så att jag har en mindre dag tre idag (idag skulle vara min dag tre nämligen men jag har ju fuskat lite). 
Däremot kändes avslappningen efteråt riktigt bra...(när känns den dålig?) Tror att jag råkade göra något med min rygg också... men men, det känns inget nu iaf :)

När jag gick hem i regnet blev jag kall och tyckte lite synd om mig själv, och nu efter duschen börjar en liten huvudvärk komma krypandes, men det känns bra att jag tränat... jag har gjort det fastän det var jobbigt.
Good for me! Nu ska jag vänta på L kommer och sen blir det lite mat (för hans del, jag får förstås en shake) och sen straight to bed. 

Har en tidig morgon i skolan imorgon... hoppas det inte regnar då.. det är lång till campus från tågstationen i västerås :/

förövrigt hade jag 74 unika besökare idag... och typ 8 kommentarer... Skärpning!
Skriv bara hej eller något, det räcker gott för lilla mig :)

Jag är ju mest nyfiken på vilka ni är!
Må gott!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så duktig som tränar & håller dig till din diet, you go!!! En liten fråga bara, du pluggar i Västerås, men bor? Och vad pluggar du?

2009-11-19 @ 20:28:48
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0