Mm juste!

Tror ni det blir någon träning då? Nääää! Tro ta mig tusan att jag får ont i höften igen (jaaa jag är gammal) medan jag städar och donar och eftersom det är ben ikväll känns kanske inte T-box som det bästa alternatvet... ffs... Får ta en lång promenad istället....  

Eller ja.. städning är ju också jobbigt.. så en lagom promenad kanske. ;)


Inte sugen på något än, dricker mitt vatten och snart dags för lunch. Känns helt okej... ser inte fram emot imorgon som är både dag tre och jag måste stå inför en massa människor och presentera en forskningsrapport och sedan kritisera den. Jag är iofs inte rädd för att stå inför en massa människor och prata men det betyder ju inte att jag tycker det är kul. 
Jag har en sån där skräckupplevelse från när jag var typ 14-15 och höll tal inför 3000 personer på någonting som kallades anti-vålds-dagen.... politiskt engagerad som jag en gång var med rosa/lila kläder och tuppkam. Mmm... många blickar blev det. Sen badade jag med kläderna på. 


Nåja... ska väl fortsätta städa.
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0