Det är skönt!

Jag är verkligen inte sugen. Fastän jag sitter framför tv:n så känner jag inget sug. Kände nyss att det är något som saknas........ tänkte länge och väl och så kom jag på att jag inte tänkt på köket idag! Det är skönt! Kommer inte gå ut och kolla i kylen, skafferiet, skåpet, kylskåpet igen, skafferiet igen, skåpet igen, fundera över om jag ska baka något, konstatera att det är löjligt och gå ut i vardagsrummet, gå ut i köket titta i kylskåpet en tredje gång, skåpet en tredje gång och även skafferiet en tredje gång. Kolla frysen för att se om jag ska tina någonting, men sen komma på att det också är befängt och tillslut koka ris eller något...

Det kommer jag inte göra ikväll, för jag är inte sugen :)
Jag har vatten står brevid mig, känner att det duger alldeles utmärkt.

Var med L på Max tidigare, men jag funderade inte ens över att skäla ett strips av honom.. däremot luktade hans smältostdip gott... men det vet jag att den inte är så det var inte frestande.
Det är så skönt!
Underbart!
Och ni som känner mig, lyssna på detta: JAG HAR MJÖLK I KYLSKÅPET! Jag har det där... men JAG VILL INTE HA DET!!

(jag är en sucker för mjölk)
Så.. ska jag ta ett bad snart eller?
Det ska ju vara nyttigt med mjölkbad ;)

Fast jag tänkte mig nog snarare ett vanligt bad...

Jag vill förövrigt åka på spa och bli bortskämd! Jag behöver det. Jag har velat det jättelänge!
Fixa det åt mig!
De kanske har studentpriser någonstans?
Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0