Dag tre =D

Idag är dag tre! Solen skiner och jag är ÄNTLIGEN I KETOS!!! Vågen stod i morse på 107,7 kg, nu jävlar är jag taggad för det är nu det blir roligt :)
Tänkte jag skulle lägga upp den där fina lilla mätaren igen, med ny design förstås:
3,2 kg ^_^ Min lilla groda hoppar sakta men säkert framåt ^_^ Jag kan ju säga att jag snart blivit av med 10 procent av all den vikt jag ska bli av med :) (vi som upplevt 56k modemen är vana vid att det går lite långsamt och jämför nästan allt som går sakta med dessa söta modem)
Ooh jag mår så bra idag, jag vill bara kasta mig ut i solen på min promenad! Jag hade nog definitivt min tredje dag igår egentligen, idag mår jag inte alls lika dåligt! Men vem kan må dåligt när solen skiner ;)

Det är fantastiskt. Jag har ingen sug än! Kanske kommer senare, men vi kan ju hoppas att det är slut nu!
Men nu har jag kommit för långt, vill inte ha en till dag som igår!
Nu ska jag snart hoppa iväg :)
Må gott! Som jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0