Dag eeeh...8

Idag stod vågen på 105,8 kg :) Äntligen under 106 :) så -0,7 sen igår.
Totalt 7,4 kg lättare nu :)








Om 0,8 kg har jag precis 30 kg kvar att gå ner till mitt sista mål :) Det är coolt :)



Jag tycker det är tragiskt med supande. Jag har aldrig och kommer aldrig förstå det här med att man måste ut varje helg eller så fort man är ledig och dricka öl... 
Den här alkoholismen som uppenbarligen är okej är fulare och mer otrevlig än den uttalade alkoholismen. Folk som super och blir otrevliga, usch vad jag är trött på det. 
Visst kan jag också supa till men oftast blir jag lite trevligare och lite gladare. Om man bara blir otrevlig och arg så finns det väl ingen anledning att ens nyttja alkohol? Då finns det ju ingen vinnare!
Gör mig en tjänst och låt mig slippa er när ni är fulla. Oavsett om ni är trevliga eller inte. Det är inte värt risken. 

Ville bara ha det sagt!


Idag är det plugg och sedan lite yoga :)
Ingen core, gör min bara illa ju :P
Verkar som att solen tänker visa sig här idag, det gillar jag.


Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att det märks skillnad varje dag! :) Måste bli väldigt inspirerande.

Vad pluggar du?

Hoppas du får en trevlig dag!

2009-11-26 @ 10:05:02
URL: http://elinwilson.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!

Jo, den kursen förstår jag kan va lite småtråkigt. :P Har precis läst en metodkurs och det är ju inte det roligaste precis. Jag pluggar offentlig förvaltning men vad jag ska göra när jag blir klar är jag inte riktigt säker på ännu.

Hur länge har du pluggat?

Kram

2009-11-26 @ 12:04:22
URL: http://elinwilson.blogg.se/
Postat av: Evelina - Ivelajn

Hej! Det är härligt att läsa det du skriver, för det är liksom med en glad o positiv touch! :D

Kul att du får resultat! Själv så försöker jag ha ett "nyttigt november" utan godis,glass,läsk mm Använder stegräknare så jag kommer iväg på promenader :)



Ha det gott

2009-11-26 @ 12:37:38
URL: http://gurko.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis! Fan va härligt, är det Cambridge du går på? Hur mycket kostar det?

2009-11-26 @ 14:53:18
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0