dag 4 :)

Igår blev det en myskväll med mina tjejjor Fia och Mahulda. Vi åkte lite bil och sen åkte vi hem till mig för att se på film, Ace Ventura, vad annars passar tre övertrötta tjejer?
Så det blev fusk med lite dietorelle kaffekola (bleh för övrigt) och Extra delight (works for me) så inget socker iaf, men hade fallit ur ketos idag men det fixar jag med lite träning senare :)

Vågen hade ju ändå rört sig 0,9 kg till nedåt då vågen idag stod på 106,8 :)


Hm... total viktminskning om 4,1 kg :)
Asnöjd :)
Idag är det skärpning igen, känner mig inte hungrig eller sugen iaf :)
Det är en väldigt skön känsla av tillfredsställelse :)

Så, nu får ni snabba er att rösta: Ska jag gå på pilates eller t-box idag? Eller båda (tror dock inte riktigt på det faktiskt) eller ska jag ta en promenad istället?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fint väder? Promenad, annars Pilates :)

2009-11-22 @ 15:13:45
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0