Bloggvärlden...

Det är så fascinerande det här med vad bloggare gör för att folk ska läsa och kommentera deras blogg...

Idag fick jag en kommentar, helt out of the blue, från en människa jag inte vet vem det är där det stod: "Hej hej! Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med lite roadtrip musik... SKulle bli mer än tacksam :) Ha det bra... Kram"... jo precis min blogg är VÄLDIGT inriktad på musik och sånt... kollar in på den här tjejens blogg... tydligen någon som ska gifta sig, 24 år.. har tydligen sänt ut det här meddelandet till ett par stycken och skrivit ett inlägg med samma vädjan för hon hade redan fått ett gäng kommentarer...

Tycker bara såna här bloggare är så tragiska.. vill verkligen inte göra mig osams med någon men  alltså på riktigt: Om ni nu ska göra reklam för er blogg så köp på en plats för en banner på en hemsida, eller annons i en tidning...

Eller gör som jag och rikta er till er målgrupp och kontakta dem personligen för att se om de är intresserade?

För övrigt rumlar min mage och jag är hungrig.... tror att bloggen kommer handla om hur hungrig jag är... Snart dags för yoga.. tror ni jag har städat något då? Icke!
Snart... kanske...
Må gott :)

Kommentarer
Postat av: Giulia

känner dock ingen skillnad på sötningsmedel eller socker hahaha :P

orkar inte tänka på vad det är det jag äter:P

2009-11-19 @ 14:32:49
URL: http://disilvestro.blogg.se/
Postat av: Fästmö Pernilla

Haha kul att jag irriterade dig så mycket att jag fick ett eget inlägg, TACK :) Just det inlägget handlade dock inte om att få många besökare eller om att andra bloggar skulle vara musikbloggar utan om att kanske kunna få tips på låtar som jag inte hört förut som jag kanske skulle kunna tycka om då jag är musikintresserad. Jag ber om ursäkt om detta var så hemskt och gjorde din dag sämre på något sätt men som sagt så var det inget för att ragga läsare utan för att få musiktips. Jag har redan många läsare på min blogg utan att skicka "massmeddelanden" till andra.

2009-11-19 @ 14:45:25
URL: http://wedcor.blogg.se/
Postat av: Giulia

hahaha! YES I DO !!:P

det ända jag är expert på att se vilken oboy det är jag dricker ! =)

2009-11-19 @ 14:57:26
URL: http://disilvestro.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Var utan tvekan dagens klokaste inlägg! Hittade hit via en spot inne på bloglovin :-)



Nu ska jag fortsätta läsa här inne och se om du har lyckans framgångsrecept för den som vill gå ner i vikt :-)



Kramis!

2009-11-19 @ 15:50:01
URL: http://www.duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0