Dag 14

Vågen stod idag på 104,3 kg så -0,6 sen igår :) Totalt 8,9 kg som är borta nu :)






T-box igår och det känns idag, helt galen träning, och jag lovade min sparrpartner att jag skulle gå på det på söndag också... ugg... Nåja det blir säkert bra.

I övrigt verkar inte detta bli en bättre dag. Jag ska plugga och träffa F iofs, och det är ju kul. Men det verkar inte bli jättemycket bättre än igår ändå. 
Och vad kan jag göra mer än att hålla ut?


Byter ämne..
Pentan! Jag drömde om dig inatt! Jag drömde att jag kom och hälsade på dig och din familj, och ni bodde i ett jättefint hus med en jättefin trädgård. Och du visste inte att jag skulle komma. Och din man var min jääättesnygga föreläsare i personlighetspsykologi. 
Du och jag satt och pratade en massa... minns inte om vad :) Men det var kul :)


Nåja...
Jag har nog lite må gott i mig och lite solsken att skicka...

Kommentarer
Postat av: nicole

Men Vafan! Inte visste jag att du hade en blogg! vad bra, då har en till att läsa istället för att plugga ;)

2009-12-02 @ 18:52:26
URL: http://tadetintepersonligt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0