Bla...

Ungefär så här känner jag inför den här dagen:

Life is just bla, bla, bla....
You hope for bla, and sometimes you find it, but mostly it's bla. And waiting for bla. And hoping you were right about the blas you made, and then just when you think you just got the whole bla damn thing figured it out, and you surrounded by the ones you bla... death shows up. And.... bla, bla, bla.



Så jag tänker krypa ner i min soffa och glömma bort den här dagen.
Inget har blivit ätet som inte ätas bör, jag har tränat och pluggat, jag är färdig nu.
Nej inte ens må gott!! Och jag har inget ljus att skicka.

Kommentarer
Postat av: Jenny "Pentan"

Sänder varma kramar i vinterkylan!!!!!

2009-12-02 @ 08:13:14
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0