Dag 51

Jepp jepp, det var ett tag sen jag skrev :)

Jag får igång min dator imorgon, äntligen! Då kan jag i alla fall dokumentera de sista dagarna av min resa.
För er som undrar nu så ser min viktnedgång ut så här:

Jag började enl. cambridgekonsulenten på 105 kg, idag väger jag 86,5 kg, det är alltså en viktnedgång med 18,5 kg. Jag har sänkt mitt BMI till under 30 äntligen!!

>

Jag mår jätte bra nu och jag kommer lägga upp en före och en efter bild så småningom också :)

Tack ni som stöttat mig hela vägen, ni vet vilka ni är :)

Kommentarer
Postat av: Sven

Hej gumman!! SÅ jättestolt över dig!!! Du är superbäst!! *pussa o krama*

2007-05-17 @ 19:53:17
Postat av: Maria

OMG Joy! 18½ kg, jag är sjukt imponerad! :D

2007-05-23 @ 19:05:56
Postat av: Veronica

Av en ren händelse hamnade jag på din sida och började läsa lite.
Och det jag vill säga är, kort och gott att jag är sjukt stolt och imponerad över dig.
Förebild för många därute. Keep up the good work.
You go girl!

2007-07-09 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0