Dag 4

Gårdagen var inte såå jobbig ändå, blev bättre framåt eftermiddagen :) Var ju tvungen att hjälpa Matilda med sin koonstiga dator som i alla fall inte fungerar nu :S

Idag tänker jag hoppa över min morgon promenad och istället ta en halvtimmes spinning här hemma lite senare :)

Och veet ni vad, jag syndade visst igår ^^ Jag smakade en 1X1 mm smula i från en kompis kaka ^^ Men det var mest bara för att, kan inte tänka mig att det gör någon skillnad^^
Och det verkar det inte ha gjort heller, vågen stod idag på 100,8 kg, dvs ännu en viktminskning med 0,9 kg och en total viktminskning med 2,3 kg =D


 
(Nu stämmer ju inte den här jätte mycket eftersom den inte har några hekto (tror jag :S) men den är kul i alla fall ^^)

Ni anar inte hur bra det känns! 2,3 kg.. på knappt fyra dagar. Jag längtar efter att väga mig hos konsulent Diana på tisdag ^^
Hehe och mina klasskompisar som oroar sig för att inte känna igen mig efter lovet, ni behöver nog inte oroa er såå mycket :)

Idag ska jag sola med Matilda :) Ska bli så jäävla skönt ^_^ Speciellt med tanke på att solen inte är framme idag ^^


För er som undrar om Cambridgekuren, vilket är vad jag håller på med, så kan ni gå in på http://www.cambridgekuren.se och läsa mer om hur den fungerar. Jag går på "Ren Kur" och äter inget annat än cambridge maten (jo, en kaksmula och en skiva kalkon på lägg till middag).

Varför gör jag då det här?
Jo, för jag känner att nu är jag som mest motiverad, jag vill vara fin till studenten, och sommaren, det är nio veckor fram dit och jag ska inte äta något annat än cambridge tills dess. Om jag inte gör det här nu kommer jag antagligen aldrig göra det, och vem vill väga massor liksom? Och vem vill ha fetma egentligen? Jag har varit överviktig och grovt överviktig sen jag var riktigt liten, när jag var 12 år vägde jag som mest, 113 kg!!
Jag har inga direkta anlag för övervikt så jag skyller allt på en yngre jag som lät vikten komma så högt upp från början. Dom där 113 kg gick jag ner när jag opererade blindtarmen som tur var.
Framförallt just nu så vill jag se bra ut i vitt! Inga tjocka människor ser bra ut i vitt men jag ska ^^ Minst 10 kg ner till!!


Jo och ni som läser, för ni verkar vara en del, kan inte alla ta och kommentera? Men glöm för bövelen inte att skriva namn annars blir det ju jätte jobbigt för mig att veta vilka ni är =D

Det var allt jag hade att säga! Nu ska jag äta frukost ^^
Paj paj ^^

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
15.04
Fy fan vad bra jag mår idag ^^ Länge sen jag kände mig så här :)
Har varit och solat med matilda.. och jag ser redan ut som en bränd pepparkaka ^^ Och jag har alldeles nyss cyklat på motionscykeln i 20 min medan jag sjöng för full hals fan vad jobbigt det blir då ^^ Men nu känner jag mig på g, brände iofs bort hela lunchen i kalorier, men det blir nog bra i alla fall ^^

AAAH Jag har värsta överskotts energin idag haha ^^ "I´ll be running circles around you sooner than you know"=D Ska hänga lite tvätt sen ska jag ta en raggar dusch och träffa Christian och möjligtvis Emmpi :)

Kommentarer
Postat av: cky

Riktigt najs Joy, verkar funka också ju. :)

2007-03-31 @ 11:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0